2016. május 17. 13:34 - Lacikamlg

Metro 2033 mint játék.

Alig egy évvel a Last Light megjelenése után most befutott a Redux kiadás, ami a két Metro-játék felújított változatát rejti. PC-s szemmel nézve két különálló programról van szó, melyek alapos ráncfelvarráson estek át. De miről is van szó pontosan, mi minden változik a Redux vásárlásával? Nos, az első és legfontosabb eltérés az, hogy új grafikusmotor került mindkét játék alá, pontosabban szólva a már meglévő 4A Engine-t frissítette újabb verzióra az ukrán csapat. Ennek hála a régi játékosok jelentős minőségbeli ugrást tapasztalhatnak, főleg a Metro 2033 esetében. A táj jóval kidolgozottabb lett, a játékosmodellek elképesztő részletesen néznek ki, valamint rengeteg új tereptárgy és karakter került a képernyőre. Ennek köszönhetően pozitívan változott a játék atmoszférája, az új technológiai újításoknak hála pedig kénytelenek voltunk félpercenként visszaragasztani az állunkat a helyére. Kapunk DirectX 11-es tesszellációt, jobb képjavító eljárásokat, és további jó hír, hogy jelentősen javult a képkockafrissítés sebessége is. Az alkotók ráadásul kipofozták a játék mesterséges intelligenciáját is, a 2033-ban kicsit jobb lett a lopakodási rendszer (már dönthetünk nem halálos kiiktatás mellett is), továbbá a fegyverkezelést is egy az egyben átemelték a Last Lightból az alapműbe. Ezenkívül itt-ott új jelenetekkel is bővült a játékmenet, főleg olyan helyszíneken, ahol korábban mindenféle magyarázat nélkül kerültünk át az egyik zónából a másikba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metro2033blog.blog.hu/api/trackback/id/tr158724840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása